Politica de retur

 
 

Puteti returna produsele in termen  de 14 zile  calendaristice de la data la care ati intrat in posesia fizica a produselor, vom rambursa suma, fara intarzieri nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati.

 Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezinta semne de uzura sau consum si cele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi. Produsele vor fi returnate numai daca sunt in ambalajul original respectiv sigilate,si ca orice etichete ale articolului sau coletului trebuie sa fie intacte, inclusiv documentele care le-au insotit.

 Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar, cumparatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul. Cumparatorul va trebui sa furnizeze datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator.

Vom amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

Completati formularul alaturat si in cel mai scurt timp veti fi contactat de catre un reprezentant Shiner’s.

Completeaza formularul

    Politica de retur

    Recomandam citirea cu atentie!  SC Minos Impex SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita „Politica de retur”.

     

          Procedura retur produse

    1. Verificati in primul rand daca aveti comanda de la shiners.ro ( nu ne asumam daca ne transmiteti colete ce nu ne apartin )
    2. Nu acceptam formulare / cont IBAN trimis pe urmatoarele canale : mail, Chat , Facebook, Whatsapp , mesaje text , smad
    3. Chemati un curier, dar nu  GLS si POSTA ROMANA
    4. Pastrati numar AWB primit de la curier, pentru a urmari statusul coletului dvs. Clientul are obligatia de a-si urmari livrarea coletului conform numarului de AWB.
    5. Ne transmiteti coletul iar plata se face in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului. Nu ne asuman obligatia de a contacta telefonic /mail/mesaje chat / Facebook pentru primirea coletului dvs.
    6. Confirmarea ca s-a primit coletul reiese din AWB-ul primit de la curierul prin care ati trimis coletul.

    Informatii utile despre politica de retur:

    Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

    Transportul coletului retur este suportat de catre client.

    Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezinta semne de uzura sau consum si cele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi. Nu se accepta retur la produsele distruse, deteriorate, purtate, spalate si parfumate. Produsele vor fi returnate numai daca sunt in ambalajul original respectiv sigilate,si ca orice etichete ale articolului sau coletului trebuie sa fie intacte, inclusiv documentele care le-au insotit.Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.

    Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar, cumparatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul. Cumparatorul va trebui sa furnizeze datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator.

    Nu vor fi acceptate colete returnate cu plata RAMBURS  la noi

    Nu vor fi acceptate colete returnate cu plata transportului la noi.

    Nu ridicam coletele trimise prin Posta Romana.

    Nu ne asuman obligatia de a contacta telefonic /mail/mesaje chat / Facebook pentru primirea coletului dvs.

    Confirmarea ca s-a primit coletul reiese din AWB-ul primit de la curierul prin care ati trimis coletul.

    Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre shiners.ro cade in sarcina Clientului

     Daca la momentul achizitionarii primiti transport gratuit din partea noastra si doriti returul comenzii integral , atunci aceasta taxa de transport nu se returneaza – 15 lei.

    Daca ati plasat o comanda cu mai multe articole si returnati un (1 ) produs , taxa de transport gratuit nu se pierde

    In cazul in care nu respectati aceasta conditie returul nu va fi acceptat, urmand sa se intoarca la dvs.

    Vom amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

    Completati formularul  si in cel mai scurt timp veti fi contactat de catre un reprezentant Shiner’s.

    Politica de colet refuzat

     Dupa ce comanda a fost finalizata si predata curierului , acesta intra in sarcina curierului sa ia legatura cu dvs si sa va anunte ora la care ajunge la dvs.

    Daca dvs nu v-a aflati in zona la momentul sosirii curierului acestia au dreptul la 3 incercari sa va predea coletul. Daca nici in a 3 a incercare nu ati reusit sa ridicati coletul acesta se intoarce la expeditor ( shiners.ro) . Mai transmitem inca o data coletul la dvs daca ne solicitati acest lucru

    Daca si de data aceasta coletul se intoarce refuzat avem dreptul sa nu mai transmitem la acesta adresa .

    6.4. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

    6.4.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata .

    6.4.2. pentru Comenzile achitate cu ramburs// Card bancar-> prin virament bancar in contul indicat de catre Cumparator.

    6.4.3. nu se accepta plata cu numerar – si nu se ramburseaza in numerar.

    6.5. Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 zile lucratoare de la primirea produsului / produselor

    6.6. In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului / produselor , in termen de maxim 2 (doua) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

    6.7. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

        “in stoc”  –

        “precomanda”

        “stoc epuizat” – Bunul nu este disponibil in stocul  shiners.ro.

     

    Completeaza formularul